توهم از نوع بتمنی !
پیام جان شما که اهل این برنامه ها نبودی..چی شد؟ - Foska
فوسکا جان ... متاسفانه گاهی برای بادآوری حقیقت لازمه - پيام
چه حقیقتی؟ فکر نمیکنم توهین به هیچ کاربری درست باشه... چه این کاربر اردی خان باشه ..چه مارکو باشه.چه سیما کیا باشه..چه هر کس دیگه ای - Foska
مارکو خب چون شما بلدین جواب بدین نیاز نیست کسی دفاع کنه :دی - گرین
من چنین انتظاری از همه ندارم..اما از پیام انتظار داشتم...فرق وجود داره بین ادمها - Foska
فوسکا جان ... مدتهاست که دارم تحمل می کنم ... ولی هرچیزی حد و اندازه ای داره ... امیدوارم که درک کنی - پيام
اون نقاب‌ باید برداشته بشه تا چهره واقعی مردم نشون داده بشه. نقاب معمولاً از درد خود کم بینی‌ میاد. - سيما كيا Sima kia
مستر اویل بیژبیژک کیه؟ راستش من دوره نمی افتم تو فرفر تا مثلا بخوام به همه درس اخلاق بدم..خودم رو. هم در این حد نمیدونم..این فید رو هم اتفاقی دیدم و نظر گذاشتم . ولی شما هم قبول بفرمایید بعضی از رفتارها واقعا روی اعصابه... من دیشب این کامنت رو گذاشتم و الان که دارم میخونم میبینم کامنت خودم هم روی اعصابه. چون این دعوا به من ربطی نداره... اما یک چیز رو خوب میدونم. اگر من اینجا دفاع کردم از کسی ولی آتیش بیار معرکه هم نبودم حداقل. شما وقتی فنر رو فشار میدید باید انتظار عکس العمل رو هم داشته باشید. همین خانوم سیما کیا رو من 3 سال میشناسم. روزهای اولی که ایشون مورد عنایت قرار می گرفتن من یکی از کسانی بودم که ازشون دفاع کردم و خودشون هم خوب می دونن ولی دیدم خودشون هم بدشون نمیاد که درگیر دعوا باشن..نمونه ش همین کامنتی که گذاشته که به جای اینکه کمی از تشنج فضا کم کنه داره تیکه میندازه... خب شما انتظار دارین این رفتار قابل دفاع باشه؟ من اگه مثل سابق از ایشون دفاع میکردم که خودم رو مضحکه میکردم. در مورد اردیخان هم وضعیت روشنه. ایشون ادم تندیه اما ریاکار نیست... حداقل ادم تکلیف خودش رو با این آدم میدونه. من فکر میکنم که از اول دخالتم اشتباه بود. دعوای بین دو نفر به هیچ کس ربطی نداره. - Foska
من فقط اون بخشی که مربوط به خود منه روجواب بدم مسترجان... بنده مشترک ساب اردیخان و پتریک نیستم و فعلا هم هر دو پرایوت هستن... اسمیرنف رو ندیدم تا حالا درباره کاربری فید بده.. . دیدم درباره کاربرای بالاترین فید بده ولی اینحا نه... کامنت من هم در مورد فشار فنر خطاب به شما نبود...خطاب به سیماکیا بود...توهین کردن همیشه در قالب فحش نیست. توی این فید هم ایشون کامنتشون تحریک آمیزه. حداقل به من برخورد..چون منهم مثل خیلی از شماها دارم با نقاب توی این فضا میچرخم - Foska
دیگه دفاع کردن از عردی و نوچه هاش نوبره واقعا - Mahdi
پیام جان، اول میخوام ازت معذرت بخوام که دارم زیر فید تو این توضیح رو میدم، ولی‌ اسم من اینجا چند بار گفته شده و فوسکا در چند فید دیگر دوستان دنبالم کرده که منو وارد جدال بکنه و من ایگنورش کردم. اینجا هم من با فوسکا کاری ندارم. فقط میخوام یک موضوعی رو روشن کنم، چون اسم منو چند بار آورده. هر حرفی‌ هم که اینجا میزنم، براش مدرک دارم و بی‌خود نمیگم. فوسکا یکی‌ دو ماه پیش منو آنساب کرد. من از طریق دایرکت مدرنیتی ازش سوال کردم که جریان چی‌ هست و اون گفتش که قدمت رو چشمم و دوست دارم که بیای بالاترین در باره لینک‌های من کامنت بدی و همینطور بیای وبلاگم و نظر بذاری ولی‌ در فر فر نمیخوام اینو. من هم گفتم که اگه اینطور هست، همونطور که میخوای من اینجا برات کامنت نمیذارم، دلیلی‌ هم نمی‌بینم که در بالاترین و یا در وبلاگت برات کامنت بذارم. قبل از این هم از طریق ایمیل ازش پرسیده بودم که مساله‌ای هست و گفته بود نه، من هیچ مساله‌ای با تو ندارم. فوسکا با اکانت قبلیش یه فید عمومی‌ داد که چرا به کار مردم کار دارین. در یک و دو کامنتش هم مثال زد که مثلا چرا به این سیما کیا گیر میدین، و من هم ازش تشکر کردم. بعد اون حسابش رو پاک کرد. در هیچ جای دیگه من ندیدم که فوسکا اعتراض بکنه وقتی‌ که یک عده‌ فحاش به کاربران دیگه توهین می‌کنن و این هم بهانه هست که کامنت بالای سیما رو ببینین به خاطر این هست که من از سیما دفاع نکردم و اینکه پاتریک و اردی پرایوت هستن و من زیر فیدشون نمی‌رم. من می‌تونم مدرک بیارم که در فید‌ها به سوده، میسی، ویدا و کاربر‌های دیگه توهین شده و فوسکا زیر اون فید‌ها کامنت گذاشته و هیچ اعتراضی نکرده. من بد، و قابل دفاع نیستم، سوده، میسی و ویدا چی‌؟ هر کی‌ به اونا هم فحش بده، اوکی هست؟ در ضمن، من هیچ انتظاری از فوسکا ندارم که بره از من حمایت کنه، ولی‌ دیگه اینجا هم نیاد بگه اتفاقی این فید رو دیدم و کامنت سیما رو ببینین. من اسم از کسی‌ نبرد‌م و در کل به این اعتقاد دارم که کسی‌ که خودش رو زیر یک نقاب می‌بینه مشکل داره. در این هم شکی نیست که افرادی که به اکثر اعضای فر فر فحش دادن و از یک عضو بدنشون عوض گفتگو در دنیای مجازی استفاده میخوان بکنن که در کاربرها و پدر، مادر و خواهر‌های اون‌ها فرو کنن، جای دفاع نداره. از وقتی‌ هم که فوسکا به من گفت که بالاترین و در وبلاگش براش کامنت بذارم و نه اینجا، من یک دونه کامنت هم براش نذاشتم ولی‌ تعجب می‌کنم که چطور این حق رو به خودش میده که بیاد در فید‌های مختلف منو مخاطب قرار بده. من بد، هدایت، الفی، سیاوش، مهردخت، گمنامیان...... اینها هم بد هستن؟ چرا وقتی‌ به اینها توهین شد، فوسکا به فحاشان نگفت این کار رو نکنین. در ضمن فوسکا یک فید داد که من سلطنت طلب هستم و وقتی‌ کسی‌ به اونها توهین میکنه به من هم توهین میکنه. گمنامیان هم یک فیدی رو کرد و از اون خواست که به دوستان سلطنت طلبش هم بگه که اونها هم توهین نکنن. و فوسکا در جواب گفت: جناب گمنام مگر من وکیل وصی مردم هستم؟ مگر من رهبر گروه سلطنت طلب‌ها هستم؟ مگر اونها افراد من هستند؟ هر کسی رو برای کار خودش بازخواست می کنن. ----این اولین باری هست که من راجع بهش حرف زدم و در فید‌های دیگه ایگنورش کردم. ولی‌ لازم بود که توضیحی داده بشه. در پایان هم از فوسکا میخوام که به این کارش خاتمه بده و با من کاری نداشته باشه. اگر کاربری در فر فر نمیخواد که من راجع بهش کامنت بدم، عادلانه این هست که اون هم در باره من کامنت نده. خیابون نمیشه همیشه یک طرفه فقط به نفع یک نفر باشه. - سيما كيا Sima kia
من شخصا معذرت میخوام... همچنین از میسی ، ویدا ، سوده و پیام. اشتباه بود کارم - Foska
بتمن هم جو گیر شد.....انقد فست فود خورد اینطوری شد!!!!! :دی - روشــــــــــــــــنک