ای کاش، این مرد نارنجی پوش، به جای آن نامرد چفیه به گردن، رئیس بانک بود! مردی رفتگر با درآمدی ناچیز و قسط ها و قرضهایی که تمامی ندارد، بر وسوسهای بزرگ غلبه کرد تا کیفی گمشده را به دست صاحبش برساند، کیفی که ارزش آن معادل 166 سال حقوق او بود، کیفی یکمیلیارد تومانی !
NiKoLeNKa,
ramazan cekic,
آرمان,
یکمحمد,
لوماهــــوت,
Hadi,
jolie,
Sima,
گوجه سبز,
Hamid Secular,
deniz,
ariya7,
فاطیناز,
issa,
مسـღـافـرســـپـیدهدمـان,
Dana Del Rey,
No One,
ارمغان,
messia,
مژگان,
ابهام,
hoseinam,
Dr . Mamal,
Delzadeh,
ققنوس,
mehran,
Faulty Society,
Sanach,
Serpico,
سام.کیا,
Judi Abot,
شیخالرئیس مردتنها,
sahel,
خپل,
امیررضا,
ایلیا Ⓘⓛⓛⓘⓐ,
گلریز,
محافظهكار,
میرزا,
-سعید همیشه سبز -؟,
ساغر,
سحـــــــــر,
sajad,
Spinooza,
bikhial,
فهیمه,
azink,
and
Gajamoo گـ َـجَـ مو
liked this
ای کاش
- sahel
پاتریوت، از لحاظ صداقت و امین بودن منظور پیام هست فکر کنم...
- Serpico
+++
- Delzadeh
زیاد دلتون رو خوش نکنید قدرت انسانیت رو نابود می کنه .همه کسانی که در سیستم جمهوری اسلامی هستند از اول شیاد و جنایتکار و کلاه بردار نبودند .سیستمی که مافیایی اداره می شه و سیستمی که هیچ کس نسبت به رفتار هاش پاسخگو نیست افراد را خودمحور و کلاه بردار و.. می کند شاید اگر این شخص به دربار جمهوری اسلامی راه پیدا می کرد یکی مثل انها می شد اما الان کسی هست که برایش خوردن نان حلال مهمتر از زندگی مرفه هست . .
- ارمغان
:)
- پيام