دختری در تهران !
Iván Abrego,
م. یوسف,
شکوفه* دختر بهار*,
میسـ مریمـ,
Mir ∂r∂sh,
Reza Ferferi,
hosein.x6,
Hamid Secular,
كلاغ سياه قصه های دور,
Mona Kamali,
مـــمـد ☮,
کابوی,
کیان پردیس,
Sima,
saeedeh,
کلاغ کوچیکه,
Hadi,
Dana Del Rey,
شروین فتحی,
Mahdi Salari,
بافومه,
لیلی,
SaSSaN,
Reza+PauL,
امیر بردو -,
حسین آفلاین,
deniz,
jolie,
Delzadeh,
ⓎⒶ➌ⒺⓇ یاسر,
پَـرسان,
پوریـ آ,
nazoknarnji,
Parastoo Ifz,
فهیمه,
نومیا,
tookaa,
آدمبرفی,
رهایی,
Дарда ™دَردا,
شازده™,
آرزو,
گیص فرفرون Ҩҩ,
Gajamoo گـ َـجَـ مو,
hoseinam,
Œnone,
Vespa,
Sanach,
لرد فرهاد,
Hamid Reza,
Lucifer Sam,
sormeh,
زانوی کلیر,
aksine,
اسکولاسیون,
Lord of Buckingham,
Hossein Farahani,
Hasan Farahani,
گوجه سبز,
Eliza Piticari,
nOkhtE ㋡,
قاصدک,
همصدا,
زیادنام(ع),
✖عموزنجیرباف✖,
Judi Abot,
دمپایی,
Elf,
Mr.Shabgard,
خپل,
میلاد رو به پایان,
ابهام,
baharehmsh,
sajad,
ariya7,
Mr.M®teza,
Faulty Society,
رضا,
and
ساغر
liked this
عکس ها از : هدا رستمی
- رمیدهی سر در کمند عطول
لایک برای خودشو عکاسش... قشنگ بود
- ساغر
آره اندیشه جان ... من که لذت بردم :)
- پيام
اکسیژن خالصه این عکس
- میلاد رو به پایان
:))
- پيام
جدی ؟
- پيام
بافت شهری قدیمیه، منتهی میلاد توی دیده و این عجیبه
- لرد فرهاد
جنوب حنوب هم نیست، تقریبا مرکز تهرانه.
- همصدا
رو پشت بومشونه خب ..خصوصیه
- amin
نانو جان همین ها رو پیدا کردم
- پيام
توی فیس بوک بود ... بذار ببینم پیداش می کنم
- پيام
فرهاد برین تو صفحه ی هدا رستمی تو فیس بوگ....عکس ها کار اونه...Hoda Rostami
- رمیدهی سر در کمند عطول
http://www.facebook.com/adineeh ایشون هستن :)
- رمیدهی سر در کمند عطول
ﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﺩﻧﯽ ﻧﮕﻪ. ﻋﮑﺲ ﻫﺎ ﺑﺎ ﺩﻭﺭﺑﻴﻦ ﺳﻮﻧﯽ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ.
- شازده™
:)
- پيام
قربانت :))
- پيام