گردنه زیبای حیران !
Mahdi,
Sima,
شکوفه* دختر بهار*,
Delzadeh,
لیلی,
ابهام,
خزان,
ariya7,
فهیمه,
mina_sydney,
Yorgun,
خوش بیان,
کابوی,
deniz,
کیـــومرث-Alfi,
Farzaaneh,
پَـرسان,
ترانه لایف,
میلاد رو به پایان,
humanwatch - آرمان,
Bay mı Kuş?,
کلاغ کوچیکه,
❦ ❧ رازِ شب,
azink,
نومیا,
رضاراز,
aksine,
kian,
kami کامی,
Dana Del Rey,
hosein.x6,
ری را,
Mir ∂r∂sh,
bychemist,
نیوشا,
Amoon ╭•⊰✿,
سکولارArash,
سيما كيا Sima kia,
bikhial,
فوژان,
ـــمجنونـــ ــــمنتظر,
ایلیا Ⓘⓛⓛⓘⓐ,
Mahdi,
نـ ـا طـ ـو ر,
jolie,
شیطان شاخ دار دم دار,
سین به توان چهار,
☜HP☞,
عـــمـــاد ـپریــــــم,
aftabsaba,
Serpico,
Hercules,
امیر بردو -,
آلیوشا,
نمسیس,
@nticrow onu şunu ve,
کیان پردیس,
هانا,
گوجه سبز,
معــیـن,
آناهیتا,
TohiD,
ramazan cekic,
شازده™,
masi,
Modir,
خورشید خانم,
مژگان,
همصدا,
آدمبرفی,
Judi Abot,
وارَش,
and
Дарда ™دَردا
liked this
خرداد ماه میریم ایشالا
- Дарда ™دَردا
ایشالا
- پيام
فک میکردم خیلی خوشگل تر از این حرفا باشه
- dream
خوشگله ... این از یک نماشه
- پيام
nice photo
- ramazan cekic
:)
- پيام
خیلی خوب و عالی / ادیت می خواد عکس. حیفه خب.
- نـ ـا طـ ـو ر
عاشق حــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیرانم کی منو میبره حیران؟؟؟؟؟؟؟؟
- نیوشا
بح بح..چه اکسیژنی داره عکس
- میلاد رو به پایان
:))
- پيام