زندگی، خوب تاس آوردن نیست ... تاس بد را خوب بازی کردن است !
Iván Abrego,
Mahdi,
Dana Del Rey,
Sima,
sormeh,
سحـــــــــر,
گیص فرفرون Ҩҩ,
آناهیتا,
Judi Abot,
jolie,
گوجه سبز,
aftabsaba,
SaSha,
میرعلیرضا,
Fateme,
mina_sydney,
hosein.x6,
ساوالان,
ژوئن,
Eliza Piticari,
elnaz,
Saagar,
مهزیار,
ری را,
مسـღـافـرســـپـیدهدمـان,
لیلی,
Derang,
پوریا,
arashdarya,
Aryo,
✖عموزنجیرباف✖,
بُرجیان,
Serpico,
deniz,
آرزو,
F ∂ ® z ∂ n e h,
اميرو,
Hamid Reza,
امیررضا,
Elahe,
ziziآزاد,
فهیمه,
Modir,
Cracker7.2,
شاسوسا,
بافومه,
niloofar,
عندلیبان,
Дарда ™دَردا,
§╠╣/~\╠╣R /~\ /\/\ ♛,
ابهام,
میرزا ورورهگیس جولیپولی,
and
سيما كيا Sima kia
liked this
:)
- Дарда ™دَردا
کی گفته اینو؟ :دی
- عندلیبان
عالی :)
- ziziآزاد
:)
- پيام
البته روایت دیگه هم میگه: زندگی داشتن کارتهای خوب نیست؛ خوب بازی کردن با کارتهای بد است
- امیررضا
روایت زیاده :)
- پيام
قبلا هم در همین مورد زیر فید مینا سیدنی نوشتم که اتفاقا تاس خوب آوردن هم هست
- دُن ورتیگونه
اگر تاس خوبی بیاری و خوب هم بازی کنی که فوق العاده می شه :)
- پيام
++
- ابهام
+++
- mina_sydney
+++++++++++
- aftabsaba
:)
- پيام