زندگی، خوب تاس آوردن نیست ... تاس بد را خوب بازی کردن است !
کی گفته اینو؟ :دی - عندلیبان
عالی :) - ziziآزاد
:) - پيام
البته روایت دیگه هم میگه: زندگی داشتن کارت‌های خوب نیست؛ خوب بازی کردن با کارت‌های بد است - امیررضا
روایت زیاده :) - پيام
قبلا هم در همین مورد زیر فید مینا سیدنی نوشتم که اتفاقا تاس خوب آوردن هم هست - دُن ورتیگونه
اگر تاس خوبی بیاری و خوب هم بازی کنی که فوق العاده می شه :) - پيام
++ - ابهام
+++ - mina_sydney
+++++++++++ - aftabsaba
:) - پيام