maliforever

hadi ama!
Aziz Yıldırım'ın savunmasında kaybedecek hiçbirşeyi olmayan birinin hafifliği var. Herkese saldırıyor, bir de çok sağlam ajitasyon yapıyor
Aziz Yıldırım: "Fenerbahçe'yi Atatürkçü yoldan çevirme gayreti var" Atatürk'ün her çıkar sofrasına meze yapılmasından tiksiniyorum
Taraf yeniden halka arzediliyormuş. Taraf'ı çok seviyorum ama bir ekonomik yatırım olarak görmüyorum. Sanırım sorun bende..
Eleştirel yaklaşmak herşeyi eleştirmek değildir. Herşeyi eleştirmek de çok kolaydır ayrıca, öyle bir hafiflik var mıdır ya!
Türk futbolunun sorunlarını çözmek için gelen Demirören zihnimde barış tesis etmek için giden tankları çağrıştırıyor
Demirören TFF Başkanı oluyorsa Aytaç Durak da New York belediye başkanı olsun
Yıldırım Demirören, biri onu kızdırdığında TFF'nin kapısına kilit vurabilecek kadar profesyonel biri gibi geliyor bana
Saadettin Saran, biri onu kızdırdığında TFF'nin kapısına kilit vurabilecek kadar profesyonel biri gibi geliyor bana
4. olur dediğim adam 1. oldu (bu twitin ana fikri: kimse benim ipimle kuyuya inmesin) #osesturkiye
Vaaay Fatma'nın elenmesine gerçekten şaşırdım o şehir sonuçlarından sonra. Go go go İbo! #osesturkiye
Ulen İbo finaldesiniz be o şarkıyı çok aradın mı acaba? #onunarabasivar #osesturkiye
İbrahim Şevki ilk dakkadan elenirse dumur olurum yalnız #osesturkiye
İbrahim Şevki mi, Fatma mı... İşte bütün mesele bu! #osesturkiye
İbrahim Şevki müthiş! #myheartwillgoon #osesturkiye
Şike davasında suç örgütlü çete kurmakken tv/gazetelerde yorumlayanların sadece spor yazarları olması enteresan geliyor bana
#tugceyaz5777yegonder twitter olmasa farkında bile olmazdım bu kampanyanın, işe yarar bişiy aslında bu melet
Şimdi Suskunlar'ın fragmanını gördüm, Sleepers'ı uyarlamışlar galiba, seyredilebilir gözüktü http://www.imdb.com/title...
yarı final gecesi performanslar çok iyi #osesturkiye
Ne zamandır Beyaz seyretmemiştim ama şöyle 5dk baktım da.. Okan'la Beyaz, Real Madrid ile Bursaspor kadar benziyorlar
Birgün biri @maliforever über üstü bir insandır der ve ben bunu RT edersem bırakın beni orda, peşimden de sakın gelmeyin.
Etrafta o kadar çok dezenformasyon var ki, paronaya olanlara kapılmadan yürümek çetrefilli iş
MEB Ömer Dinçer'in anlattıkları eğitim sistemi konusunda büyük umutlar beslememe sebep oldu doğrusu, bravo! #egrisidogrusu #cnnturk
Erdoğan CHP'ye "Adaletin kestiği parmak acımaz diyordunuz n'oldu" diye hesap soruyordu, şimdi aynı şey gelip kendisini vurdu!
Ama aynı şeyi eski kuvet komutanları için de söylemiştik. O yüzden bekleyip görmek gerekecek galiba...
Özel yetkili savcıların 4 eski MİT çalışanı için yakalama kar.çıkartması.. Görevlerinin ne şekilde dışına taşmış olabilirler aklım almıyor
Ortaokulda okumak için burs kazanmak zorunda olan küçük adamlar.. Böyle şeyleri seyrettiğimde bir çok sorun artık sorun gibi bile gelmiyor
A Small Act, Kenya'da bir yabancıdan aldığı bursla okuyan Chris'in bu iyiliği unutmaması konulu iyi bir belgesel http://www.imdb.com/title...
Okan'ın Ece T. ile hoşbeşi bana Y.Büyükanıt'ı ana haberde ağırlayan U.Dündar'ı hatırlattı: İçerik farklı, gerisi aynı
Bak gördün mü şu anda faşizm hükmediyormuş bize, ve bunu anlayamazmışız çünkü tam içindeymişiz. Sağol Ece T, artık başka bakıyorum dünyaya
Bir gün Ece Temelkuran Okan tarafından programa davet edilince tüh, gene trend topic olacaz demiş
Keşke iki kereyle kalsa! RT @emrahcal Bir kere “Al şunu” demek, iki kere “Ben vereceğim” demekten iyidir.
Bu filmi sevdim diye şu filmi de fena halde merak etmekteyim (yönetmenin ilk filmi) http://www.sinematurk.com/film_ge...